En ret…og en ret….

Ja, en strikkeblog bliver det her jo aldrig…jeg er ærlig talt MEGA dårlig til at strikke….men jeg har længe sukket efter de ret smukke strikpuder fra f.eks. Ferm Living (f.eks. denne) – men altså, helt ærligt 1300 kr for en pude???? Bum bum….

Og så greb jeg selv til strikkepindende:-) Det skal lige siges, at jeg har en sød sød kollega der hjalp mig, men det ER altså ikke svært. Der er masser af youtube videoer, der ret pædagogisk viser hvordan du slår masker op….og så er det bare at strikke “ret” (ja, det hedder det), i det antal cm du vil have puden er bred. Gør dig selv den tjeneste at bruge lidt ekstra på noget lækkert garn der er i 100% bomuld (det var det jeg brugte) og så lagde jeg endda garnet dobbelt for at få den ønskede “tykke” effekt…. Begge puder har måske kostet 300-400 kr i garn (og en del tid) men er tilgengæld blevet personlige og fine….og passer til mine Hay puder, som jeg lige må vise i et andet indlæg:-)

Her er resultatet hvertfald:

Billede

Skriv et svar

