Endnu et DIY!

Jeg har længe manglet en optimal løsning til mine sko – i vores gamle lejlighed var der bestemt ikke plads til at der skulle ofres plads til et helt sko-opbevarings-møbel (ja da – det er et ord), så mine sko stod ligesom bare der hvor der var plads….men i den NYE lejlighed, er der masser af plads. Jeg vil helst ikke have alle mine sko stående fremme fordi jeg synes sko tiltrækker sig støv som en slags magnet (eller er det bare mig?) men havde længe tænkt på noget med en meget pæn kommode der ikke fylder for meget og ikke er for dyr…… Og så kom Pinterest med denne ide:

Billede

Kilde: Pinterest

1. Jeg startede med at tage ud i Ikea og købe denne kommode.

2. Bagefter tog jeg forbi en Røverkøb og købte 3 malerprøver i samme farvepalet af grå. En farveprøve koster 25 kr og der er RIGELIGT til at male kommoden.

3. Så gik jeg igang med at male – HUSK at dække af:-)

Billede

Skufferne der har fået 1 gang:

Billede

Og her er det færdige resultat, godt nok med aviser under den første nat, bare for at være sikker på at malingen ikke smitter af på gulvet:

Billede

Hvad synes I??

Er selv meget tilfreds med resultatet, især i forhold til at det ialt har kostet 225 kr og maksimalt 1½ times arbejde….

Skriv et svar

